Nässjö

2011-09-25 @ 21:39:04
Japp där satt man i taxin och körde idag till nässjö för att hämta en äldre dam till kisa. Riktigt skönt komma iväg och se lite över de andra ställerna med.
Men vart övertid på 1h så va riktit trött när jag kom hem men jag och tmmy vi laga mat när jag kom hem och så spela vi bingolotto det gick då väldans fort på 1h så va det över hela programmet. De hade väll ändrat det där med tider och mer vinster..
Men ingen vinst denna gång för oss,men kul få va lille familjen bara vi på kvällen och umgås.

Towe somna vid 8 och imon tänkte jag försöka åka till öppna förskolan i borensberg och träffa även signe samtidigt.
Vore kul för towe leka med malte och de andra barnen.
Va ett tag sen vi va där..

Ne nu blir det duscha och sova. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback