Motala

2011-09-10 @ 17:07:50
Vart en sväng till motala med towe då vi gick med laila,mimmi och minna. På stan dela de ut saker från tandläkarns å himla bra då vi fick tandtråd,munskjölj,tandborstar och tandkräm. Riktigt bra saker till anvädning och towe skulle borta tänderna direkt när vi kom hem.

Annars köpte jag ett par jeans från vermoda,benvärmare från kappahl,2 st höst mössor till towe från kappahl, bh från kappahl. Sen vart det även fika på stan. 
Haft en trevlig dag va då ett tag sen man gick på stan, så va kul och förnya lite här hemma.

Vart himla trött efteråt så vart kebabtallrik här hemma och towe ville ha nudlar då fick hon det. Sen kolla vi på film. Men gud så trotsig towe vart idag märks att hon kommer in i trotsen kan inte,vill inte!!!
Blir ledsen för minsta lilla och vill absolut ingenting.
Men man får peppa henne så går det alltid:) Jag ger mig inte!!

Himla seg och trött nu men jag ska v auppe till 8-9 iallafall så jag är utvilad till imon när det e jobb.
Hej svejs hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback