Morrn morrn

2011-09-15 @ 06:53:58
När jag åker taxi får man uppleva allt från glada till sura minner och det måste man kunna hanska på ett bra sätt.
Här om dan körde jag skolskjus och gud va barn är grymma i välden de svär i bilen och reta0r en liten kille med att han e kär i ett annat barn. Sånt acceptterar jag verkligen inte. Sen visa det sig att han är lite mindra än de två andra killarna vilket gör att de bara trycker ner honom att inte ha rätt i något som de frågar som en fråga.
Världen är grym bland barnen hoppas inte att towe blir en mobbare eller mobbad utan kommer va nutral.
Men oftast är det alltid en som är mobbad i klassen,någon som är lite mer populärare,någon som väcker uppmärksamhet.
Så går nog inte undvika det.

Igår va jag med om att få besiktingskontroll på taxibilen. De kollar så man har allt i bilen ifall nåt skulle hända.
Sen så kollar de att bilen har skolskylt och regskylt och dekaler m.m.
Min bil vart ok förutom skolskylten som inte har nån knapp att få upp skylten utan har bara ett rep som får den att hålla sig nere när man inte ska ha den.
Så det kommer återgärdas. Men nu 1okt kommer det bli ändring med kläder oxå vilket gör att de har besikting på det.
Nervöst.
Sen ska bilarna bli vita som svergie taxi. Hur ska pansionärer se den bilen då men få dekaler.
Jaja inte mitt problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback