Köpt

2011-09-24 @ 06:36:50

Igår efter jobbet köpte jag av en på blocket detta:



(fast det va rosa på benen)

Gick på 400:- alltihop så va riktigt rimligt pris och så länge som jag letat på blocket så dyker det upp.Va tydligen många som hade ringt efter det.
Men först va man!!

Annars har jag jobat och jobbar denna helgen. Men va ledig i torsdag och då va jag på öppna förskolan,sen va jag och åt en lunch med en gammal klasskompis jenny,sen hälsa jag på laila. Efter det så  åkte vi till mjölb köpte lite barnkläder av 2 pers,riktigt fina.
Sen träffa jag karin en stund då vi fick en sulky av henne som skulle ta lite mindre plats i bilen. Barnen lekte med barbie och med muggar och tallrikar.
å kul att de går ihop jätte bra,men vart lite tjut när man skulle hem. Men de finns fler dagar de kan leka mer.

Här blir det och jobba idag 9-18 och tommy jobbar idag till 12 så idag skulle tommys syster ha towe då towe ville va där.


Kommentarer

Postat av: sofia

men!! en sådan hylla är jag ute efter. ringde på en igår på blocket, men då var det en tjej som skulle kolla på den senare på dagen. det måste ju varit du!?!? :D

2011-09-24 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback