Jobb

2011-09-13 @ 20:34:43
Åter igen en ny vecka och går kanon med att köra kunder i taxibilen.
Lite jobbigt här hemma då inte tiden finns så mycket till att umgås här hemma, försöker -umgås med towe så mycket jag kan direkt när jag kommer hem men sen somnar hon vid 8.
Man får ta vara på den tiden som finns.

På torsdag är jag ledig så då ska jag träffa annelie,tiina och så får barnen leka lite. Ska till barnläkarn sen på em hoppas att det kommer gå bra,se vad de säger om towe om hon tål eller inte mjölk.

Funderar en hel den här hemma om man skulle göra en sak men det tål och tänka på.
Ingen bråska men ett beslut håller man fast vid, sen och det går inte ångra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback