Grattis

2011-09-28 @ 18:03:52
Idag kom tommy och sa g0rat0tis på morogonen och trodde jag fyllde år men så va det ju inte fyller ju imorgon.
Farmor coh inge va och fika här i måndags och då fick jag strumpor som jag behövde och pengar.
Sen så kommer tommys föräldrar idag på lite fika så slipper allt bli på helgen.
Fick idag födelsepresent av tommy en klubba som det stod i love you. så sött av honom
sen fick jag en himla god parfym. Det behövdes och så har ja ju sagt att inga presenter behövs men ändå gick han och köpte nåt.

Idag har man haft det lite stressigt på jobbet och har inte mått så himla bra de två sista dagarna hoppas att man inte blivit smittad med några baskilusker.
Men sån årstid nu så man får nog räkna med att få något på sig.

Nästa vecka har towe fotografering på dagis se hur  det ska gå. Förra året va jag med och då va hon blyg och knappt ville sitta på stolen. Men iår ska pappa tommy hänga med,se om det går bättre i år.
O så himla stor towe har blivit från förra hösten när de tog kort. Dessutom har håret växt som bara den.
Man glömmer sånt fort. Towe kommer ju alltid va min lille plutt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback