Fredag

2011-09-02 @ 07:11:05
Towe hostar som bara den och så e hon förkyld men ska se om vi kommer iväg till nykyrka idag ändå. Hon måste ju äta ändå och blir ju inte mer än att vi äter där sen åka hem. Och så tjatar towe på att träffa inge vad hon har fått för sig nu:p

Ringde igår min gamla chefs revisor och fråga om min lön då har han inte vart där på ett tag.
Hur ska man kunna få sin lön då?
gahha så arg på det!!!!!

Pröva igår och göra ordning mitt hår som jag ville,vart ju kanon men hade inte gjort om det vart lite mer uppklippt så får göra det nästa gång som sagt.
Tror jag skippar det långa håret nu på ett tag så skönt ha halvlångt så man får lite mer frisyr,att man inte kommit på det innan:P


Kommentarer

Postat av: Karin

Jo det är det. Det stod inte vad det var för uppvärmning. Men det fanns ju en braskamin i vardagsrummet, det är ju bra.

2011-09-02 @ 07:36:18
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Postat av: Karin

De som bodde där hade bott där i två år och hade en totalkostnad på ca 7500. Men då hade de ett rum på 24 km ovanpå en bod med el och värme. Den kommer inte vi använda så då sjunker det lite iaf. Nu har vi ca 6500 i hyra med el, så det blir ca en tusenlapp mer.

2011-09-03 @ 00:08:56
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Postat av: Karin

Nej 7500 var med driftkostnader, alltså sophämtning och sånt också. De tog bort den när det var ett par st som hört av sig. Det var 4 st som va och kollade, sen ringer vi imorrn och säger om vi är intresserade eller inte, och sen väljer dom vem som ska få hyra huset.

2011-09-03 @ 22:53:30
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback