Film

2011-09-17 @ 22:09:55
 Första film jag kolla på va zookeeper rolig men mer för barn och familj.

 Andra filmen jag titta på nu på kvällen vart brides maids.
Rolig och bra tjej film:)

Dessutom idag har jag haft känslig dag haft lite tårar i ögonen. Saknar otroligt mycket jarmo och mamma. Förstår bara inte vart det kommer ifrån saknaden. O när jag väl tänker efter är det 17 år sen mamma gick bort. Helt sjukt vart har åren tagit vägen?
Jarmo gick bort 5år sen och det är helt sjukt vart har de åren tagit vägen?
Kommer alldrig glömma bort de och väldigt svårt och smälta bort allt ännu.
Kändes som det hände igår den dagen de gick bort.
Kommer ihåg hela händelsen från början till slut.
Sen känns det som jag skyller felen på mig att de gick bort fast att jag vet att jag inte kunde gjort mer.

Älskar dig mamma och du komemr alltid finnas för mig som en mamma fast att det inte vara så länge.
<3 Ni alla som gått bort finns i mina tankar.

Kommentarer

Postat av: Linnea - Ebbas mamma♥

Tack snälla!



Och toppen med filmtips :)

2011-09-18 @ 14:34:41
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback