Torsdag

2011-11-24 @ 07:35:24
Vakna igår av att ha ont i handen som forsätter med att göra ont nu på morgonen finns ingen möjlighet att köra vanlig bil med växlar hela dagen.
Men såg att jag har imorgon vanlig bil med automat så hoppas att det går bättre då och jobba.
Sen fick jag som bara den ont i ryggen av sängen. Snart måste det bli ändring för det att skaffa säng.

Fasen så ska man ha mensvärk idag med:( allt på en och samma gång....  Riktig skit dag!!!
Kl.8 blir det och ringa vårdcentral se vad de kan hjälpa mig med handen.

Annars flyter det på som bara den med allt jobb och familj.
Towe är så himla glad alltid så kul och se henne så.  Hon pratar om tomten att han kommer med julklappar och det ska va paraply i paketet med bamse på. Vilken ide hon fått:)

På dagis har man fått höra att hon sjunger sig till sömns när hon ska vila på dagis 30 min men hennes sätt och varva ner. Sen de andra barn som vill sova hade sagt kkshh..  (Tyst).
Hahha min lille plutt kan då allt:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback