Sista dagen

2011-11-30 @ 06:10:22
Sista dagen i november:) Sen imorgon ska towe få öppna första luckan på chokladkalendern.
Iår vart det mimmi och musse på den.
Julklappar kommer för undan här har köpt lite men inte riktigt nöjd än.
Sen har vi hittat litet paket åt malte och vilgot som towe ska få ge.

Igår fick vi en tid till utveclingssamtal på towes dagis. Så det är redan nästa vecka :)
Sen har vi fått information om att hon ska få byta avd till de större barnen gud så skönt det vi har gått och frågat och tjatat på nu ett tag. Vi vill ju att towe ska få mer stimulans och lära sig mer. Hon lär sig inte så mycket och va med 1-2 åringar.
Visst att man saknar och få en sån liten plutt när man ser de små och towe tycker om de och kramar och pussar de.
Men mycket mer får hon inte ut av de.

Idag vakna man av att känna sig febrig och snorig och i halsen. Tog en panodil för att se om det får mig hålla mig uppe idag då man ska åka på oblikatorisk kurs inom taxi. Handlar om etik,moral och vett. Jag vet väll hur jag ska uppföra mig inom taxin eller? Bläää  men men bara gå dit så det e gjort sen.
Turen har man iallafall att gå med lina dit.

Gud så mycket kärlek jag har till min familj älskar er så<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback