November

2011-11-02 @ 18:10:02
Ingen snö än så himla skönt men vinterdäcken är på bilen så de är redo för lite snö så inte dubben slits bort.
Mycket och göra på jobbet och har tråkiga 2 veckor nu på jobbet ingen riktig ledighet hatande ledig en dag sen jobba sen ledig  så det blir inget ledighet tycker jag inte men låt gå för den här gången..

Ohh så ringde chefen ska jobba imon 5-16 jiippii hej men blir då bra med timmar:)
I helgen jobbar man långa dagar hoppa det rullar på så dagarna går fort.

Annars går det bra med måltidsmåttet har hållt mig still i min kg men har gått ner 1-4 cm på olika ställen mäter nu efter några dagar men nu mätte jag mig 30/10 när jag börja så har kört i  4 dagar.


Ne nu blir det ladda hem lite deperate houseview och glo på det och ha towe sovandes brevid mig mysigt.
Tommy fick mecka bil idag och går riktigt bra för honom med rosten att fixa.

Hej svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback