Måndag

2011-11-07 @ 19:31:36
Ny vecka och åter jobba, jobbat hela helgen och så åker man på nu på lördag jobba igen men men bara kämpa på.
Tandläkarn har man på fredag längtar inte ett dugg men men bara och härda ut de onda som man kommer ha sen men kommer bli bättre utan visdomstanden hoppas jag.
Towe och jag har städat ut skodan idag så himla skönt att det e klart så nu la man ut den på blocket se om någon nappar.
Ingen bråska och sälja den men får jag 4 tusen är jag glad.

Towe har annars vart lite trälig med eksemet men fått nya mediciner och salvor så det ska nog hjälpa hoppas jag.

Sen hållet tommy på med sin bmw så jag och towe fundera på att köpa något djur hem så vi har något och pyssla om på kvällarna men lite orolig om hennes astma kommer tillbaxs.
Sen är tommy sugen på hus att vi borde åka och titta lite och få lite erfarenheter. Men det återstår och se vad det blir av det.
Går ju gå och kolla på visningar iallafall. Sen får vi se nästa år om någon hus fastnar för oss.

Ne nu blir det fixa lite kvitton och pengar till jobbet sen blir det och sussa med towe. Himla trött idag och imorgon jobbar man 6,30-17 så kommer va dödstrött men härda ut som sagt:P


Jo om jag inte har berättat så har jag köpt en ny bil därför jag säljer skodan.
Vart en citroen c3  2003


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback