Måndag-sjukstugan

2011-11-28 @ 09:35:36
Towe spydde igår kväll på alla sängkläder och golv och gardiner damm har en del och tvätta.
Så idag åkte tommy till jobbet efter ryggskottet som är lite bättre. En annan får va hemma ta hand om towe men hon verkar pigg så blir så fall och jobba imorgon och towe ska till dagis.

Annars allt bra och det flytter på men myket strul på taxi igår hade vi med bokningar och färdtjänst men skönt att problemen e fixat med allt de där tekniska de har.
På onsdag ska jag på kurs inom taxibil ska bli skönt och få det klart. Men inte det roligast att gå på sånt på sin lediga dag.
Men då får man det gjort ändå.
Fundera starkt på att söka andra jobb som inte påverkar helgerna. Vill bara jobba vardagar men trivs himla bra med taxi ändå. Vilken beslutångest man har. Men nu i dessa 6 månader kommer jag iallafall jobba hos denna jag är.

Ne nu blir det och slappa lite e inte på topp själv helt hundra. Trött som bara den och har alltid haft problem med min mage att jag blir hård och har svårt och gå på toa och nu har man då börjat äta linfrön och solrosfrön för att få igång magen hoppas det ger resultat.
Trött på att ha så här men vart så efter att man börja med stressigt jobb.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback