Fredag!!!

2011-11-11 @ 05:55:35
Weeii helg men men e fredag idag och jag skulle dragit ut tanden men vart strul med tiden jag hade..
Imorgon blir det jobb tråkigt mitt i en vecka.
Igår va jag med tommys mamma på willis och så bjöd de även tacos ute på parkeringen vid coop som öppnar0 16e.
Men vi roar oss med att åka till signe och barnen. Ska se om signe kunde färga mitt hår eller vad det blir av det:P

Annars mycket på jobbet till och från.
Har fått långärmad tröja nu och väst i bättre stl  så nu känner man sig som en taxichaffis.
Innan fick man ha sin långärmade tröja va inte så passande.

Kunde inte somna om efter att jag vakna vid halv 6.Så vad ska man hitta på ,tror jag ska äta lite frukost magen kurrar som bara den..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback