Barn oc bloggar

2011-11-15 @ 22:08:30
Läst lite bloggar och prata idag om med syrran om att man inte vet nån alls som e gravid. Brukar alltid va nån varje år man känner som ska ha barn. Men se där när man börjar läsa lite bloggar är det några st som ska ha barn.
Längtar verkligen själv att få  ett litet syskon till towe nu skulle tiden passa på ett sätt kanon då towe fyller 3. Då kanse det är lite lättare då hon e blöjfri och går jätte bra att hon hjälper till här hemma när hon vill:P
Men tror hon skulle bli e bra storasyster.

Jag hoppas min tur finns att få bebis nästa år eller efter det. Men inget man kan bestämma.
Skulle vart nu i månad 3-4 om jag inte haft mf som jag fick för 3 mån sen.
Va riktigt jobbigt men jag ser det som att bättre att man får mf än att man får nåt fel på barnet.
Men några tårar och minnen och tankar kommer tillbaxs till och från. <3 Sånt kommer hänga med hela livet men man får va glad över det man har.

Älskar dig tommy och towe mina ögonsten <3

Kommentarer

Postat av: Hanna - mamma till Lovelia o kommande Lillbus

Vad tråkigt med mf...:( Man ska verkligen vara lycklig för det/de friska barn man har!



Sv: Mössorna kommer från Busmonster o är kanon! Men de är lite små i storlekarna... Lovelia har 2-5 år o Milton tror jag nästan har ännu större... Men å andra sidan är våra barn ganska "storhövdade"...;)

2011-11-16 @ 11:12:33
URL: http://smoothiechee.blogg.se/

Postat av: Eva

Fy vad trist med mf...vet själv hur otroligt ledsen man blir när det händer :(

kramar

2011-11-17 @ 09:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback