Tisdag

2011-05-17 @ 08:55:01
Haft en kanon bra lugn kväll igår förrutom att jag hade så jäkla ont i magen igår stack hela tiden på sidan av magen och va som håll. Men sen på kvällen lugna det ner sig. Men haft lite svårt gå på toa när man e lite stressad så vet ju va det beror på.

Idag såg jag att telefon är utlämnad från verkstan får hoppas den kommer in idag så man kan hämta den idag eller imon:)
Towe har blivit duktig på att äta gröt till frukost det känns skönt att lämna henne på dagis då när man vet att hon ätit bra. Så hon orkar till lunchen.
Fick igår en tid till utvecklingssamtal för towe på dagis ska bli kul och se hur de gått under tide hon vart där.

Igår hade tow vart lite ledsen framåt dan och saknat mig men gick ju över så när jag kom hem vart det och baka pankakor ihop så vi gjorde nåt kul ihop hon älskar ju hjälpa till.
Sen imorse vart hon ledsen bara för ingenting, börjar undra om det är liten period hon får så hon blir ledsen lätt. Men gick ju över fort bara hon fick en kram.

Hej svejs ska nu göra mig ordning och hoppas att hantverkarna kommer hit i veckan och ordnar med kaklet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback