HTC

2011-05-13 @ 23:03:26
Lämna in min htc desire i veckan och nu ser jag på nätet att reparation har gjorts:)
Detta stod:
Byte av mainboard. Test OK. Nytt IMEI: 355302047573473 Kunds skyddsfilm satt över telefonens avståndsmätare vilket gjorde att den inte tände upp ordentligt, skickar med två nya skyddsfilmer som är anpassade för desire.


Så får väll antagligen telefon tillbaxs nästa vecka längtar:)

Har vart hos facket även idag nu har vi räknat ihop allting med lönen så nästa månad e det väll tänkt och få tillbaxs det som fattades. Får hoppas på det bästa. Sen harman jobbat fick jobba en halvtimme utöver passet idag och så har man haft jätte kul med taxifolket Vart även bjuden på käk av en.Snällt.
Men va segaste biff jag ätit va som tuggummi sen gick det knappt och skära igenom så art mest klyftpotatis man åt.

Imorgon ska man åka till sthlm på natten med jenny,gurra och fillan. Kul och åka en lite tripp då dem ska åka utomlands.
Towe är hos mormor idag hon och mormor hade vart idag kollat på massa blommor och växter i ett stort växthus där de sålde sånt. Det hade hon tyckt att det va jätte roligt. Sen hade de vart ute mycket och villa knappt gå in. Söndag ska vi hämta vår lille tösen från motala. Saknar min lille stumpe lumpa<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback