Bilbyte

2011-05-26 @ 08:04:47
Då köpte en jobbarkompis min golf till sin dotter så nu blir det jakt efter en annan bil. Har redan en jag ska åka titta på idag:) Då får man se om man ska ha den då...
Igår fixa jag medbilen alla papper och bildäck och städa ur den. Alltid lika mycket skit hittar man i bilen som att städa. Men nu va det bilbarnstol och verktyg m.m. man skulle ta bort.

Idag vakna jag 7 och towe sov till halv åta hon har hostat och vart snorig inatt jobbigt för henne så nu blir det medicin och inhalator här hemma. Hoppas det hjälper nåt så hon inte blir värre. Fick kanon bra lön då jag inte jobbat hela april månadså det vart ju riktigt bra mer än man hade trott så det vart en suprise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback