Torsdag-ledig

2011-03-17 @ 06:58:35
Igår fick tiina och jacke en liten son kul med lite pojkar i släkten det behövs:)

Jag jobba igår och hade även en litet snack med min chef om att gå ner i tid han vägra gå ner i tid åt mig och tycker att man ska gå på vagsschema som är för hur bilen ska rulla inte hur en person ska jobba arslet av sig 10h pass varje dag. Så nu blir det gå till facket idag och ta tag i det här och så har jag annat jobb på g som låter mycket bättre och så får man mer tid till familjen då<3

Kan inte hålla på och jobba såhär mycket och att knappt träffa tommy och towe och kompisarna. De ska man va rädda om de betyder allt<3

Ne nu ska jag ta och hjälpa towe och rita som ho vill nu på morgonene. Sen säger hon hela tiden meningar med 2-4 ord:) Så roligt och höra det att hon lär sig så fort.


Kommentarer

Postat av: Signe

Ja, vänner ska man ta vara på! Glad att vi har varann <3

2011-03-17 @ 14:55:59
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback