Söndag

2011-03-06 @ 13:08:59
Har fått sova ut lite nu i helgen då jag jobbat till morgonen och kommit hem så behöverlite sömn. Tack älskling att man har dig som haft towe och towe är nu riktigt pappagris imellanåt:P
Snart kommer carro på besök beöver bli av med lite fika här hemma efter att towe fyllde år. Så barnen får leka lite va länge sen ma träffa vicktor så ska bli himla kul och se hur stor han blivit.

Idag ska man jobba kl.17-24 bara härda ut:P Sen nästa vecka är det full rulle med jobb men har en ledig dag på onsdag då ska jag till motala till barn och ungdom sen träffa mormor en stund. Se om kusinenerna kanse har tid och ses med.

Igår på jobbet så fick jag himla bra kunder och inga som va aspackade tur det. Men är ju olika från pass till pass.
Har även bra kollegor som hjälper till med att tvätta av bilen åt mig och bjuder på fika m.m.
Är det för att man e tjej kanse? Är ju mest killar i taxibranchen.
Sen får man så himla bra kommentarer från kunder de tror att man e 19år :) Ser man så ung ut?

Kommentarer

Postat av: anna

jaa,absolut. vore roligt o få till en träff. bara säga till när du kan. just nu är ja lite billös men hoppas på o kunna köpa ny snart så man kan ta sig någonstanns

2011-03-07 @ 08:03:25
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback