Ny vecka

2011-03-10 @ 10:52:03
Börja morgonen med att towe väcker mig kl halv sju.. ohh så pigg man är.. inte!
Men fick ge frukost som va ett måste från hennes sida och så la vi oss i soffan och kolla på tv men själv halvsov man och då passa hon minsann på att göra bus:P
Hon hade tagit ut alla våtserveter från packetet och lagt de i soppåsen sm jag märkte när jag skulle slänga nåt..
Jag frågatowe va det där va och då svara hon mig: -torka
Är ju bra att hon försöker saker utan någon hjälp men men så här kan det gå ibland hehe

Sen på fm fick hon åka till dagis en stund så jag får sova någon h innan jobbet ska börja 15,30-03 så bir lång pass men tur att man har karoline och umgås:)
Trivs annars jätte bra med taxikörning är verkligen det jag vill jobba med man sköter sig själv hela tiden kan inte bli mycket bättre.
Men efter 3 mån får vi bättre körningar som är lite längre det ser jag fram imot.

1 april åker jag på dagschema med kan inte bli mycket bättre:)


Igår va jag och towe i motala hon fick ta blodprov, gick ju kanon och så fick hon en liten ring efteråt som hon skulle ha på fingret hela tiden<3
Mormor va ju även med och det va populärt av towe:) Hon vart så glad när vi åkte och hämta henne på morgonen så hon bara skrek -mummu! som betyder mormor på finska.

Vart även bjuden på köttsoppa av mormor på finskaföreningen, towe åt lika mycket som en annan att hon orkar:) Men kul att matlusten är på topp men köttet lämna hon vid sidan av tallriken. Tackar för maten va jätte god.



Ne nu blir det sussa en stund sen åka och jobba hej svejs men längtar redan hem till mina älsklingar<3

Kommentarer

Postat av: signe

men va sa dom på barn o ungdom då? kram

2011-03-10 @ 13:13:34
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback