Linköping

2011-03-01 @ 20:26:52
Vakna imorse av att towe kom med sitt täcke och snuttefilt och gosedjuret. Hon kom och somna direkt brevid mig och tommy. Så mysigt när hon kommer till en på morgonen. Tommy är hemma fortfarande sjuk men se om han får nån hjälp med magen på vårdcentralen.
Jag och towe va uppe sen vid 7 och jag hade ledig dag idag så tänkte jag skulle passa på att hitta på nåt,mjölby simhall hde inte öppet mer än 1h lilla basängen. Så skicka iväg ett sms till signe och se om hon ville hänga med till linköping simhall och det funka så bra då jg kunde ta bilbarnstolen den andre från tommys bil och så hade även malte sagt att han inte hade nån kompis och leka med så då fick han ju det idag.

Åkte iväg till borensberg för att hämta de så åkte vi sen till linköping. Vart 3h pricis vi utnyttja tiden och va roligt avslappnande och komma iväg och simma lite och towe va så himla duktig och åka ruschibana sjäv och vågra testa ett och annat och inte vart hon ädd när hon hamna lite under vatten.
Sen fick hon testa att ligga på en skum grej som hade ring så fötterna kom ner i vattnet så log hon och höll i den och så trampa hon med fötterna jätte mycket och simma iväg. Hahha såg så himla kul ut så hon kommer nog vilja börja på simskola sen.
Malte va lite försiktigare men sluta med sen att han åkte själv ruschibana med, duktigt av honom:)
Nu börjar det synas en gravidmage på signe med mysigt med en liten bebis och malte som får bli storebror han kommer nog bli riktigt stolt:) Se vad det blir för kön med.. nyfiken men jag gissar nog på en pojke men kul om de skulle få en tjej så de har en av varje. Tiden går fort så snart säger det vips så är det dags för den lille och komma ut sen. Längtar..

Sen efter att vi hade vart i simhallen vart det mcdolnas. Barnen vart nöjda när de fick happy meal:)

När vi hade kört hem signe och malte så va det dags och åka hemåt gjorde även litet fynd på loppien som fanns i borensberg hitta en liten snygg väska som jag kan ha på jobbet skit bra,då jag letat efter en:) Sen fick towe 2 st magneter telletubbuies som hon går och är hela tiden här hemma, de va favvoriten.

Snart blir det och lägga sig och sova i nybäddad säng som jag fixa förut åt oss alla tre här hemma.Längtar...
Imorgon blr det och jobba kl.15-24

----------------------------------------------------------------------------------------------
I söndags fyllde towe 2 år så vår lille tös börjar bli stor<3
Hon sjungerhär hemma olika låtar inte alltid man hör rent orden men man hör vilken låt det är. Sen sätter hon ihop flera ord och säger tack för maten när vi ätit klart.
Kommit upp i st. 92-98 i kläder såhon växer som sjutton:)

Kommentarer

Postat av: rosita

hejHanna!gratta lilla sötnosen från mig.Alvin va 82 cm när vi mätte honom för ett halv år sen,men nu kanske han är mellan 85-88cm.

2011-03-01 @ 23:11:40

Postat av: Signe

tack för en toppendag, det måste vi göra om! =) kramar

2011-03-02 @ 08:51:22
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: anna

så roligt nu när man börjar förstå va dem menar o börjar prata mer o mer =)

2011-03-02 @ 20:29:43
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback