Aj

2011-03-28 @ 09:52:05

Börja med att jag hade ont i huvudet i veckan då jag tycker att man jobbar alldeles förmycket men va bara jobba på åkte hem i fredags mitt i passet då jag hade sprängande huvudvärk ont i nacken men sen i lördags vart det värre på kvällen det blir som spänningar i huvudet och gör ont hela tiden har knaprat panodil men hjälper inget men ringde vårdcentralen idag om tid att de kan titta på det och så att jag får sjukintyg till jobbet. Fick en tid 11,45 och towe skulle va med emelie en stund snällt av henne att ställa upp:)

Tacka så mycket,guld värld.

 

Skulle åkt på blocket live i söndags med signe men vart då inget av det eftersom man mådde dåligt och skulle jobba söndag kväll med men det skulle man inte orka med så som jag känner mig idag. Se om vårdcentralen kommer med något bra förslag eller om det är vila som gäller.

Idag blir det även och besikta bilen se om den går igenom.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback