Varmt

2011-06-28 @ 22:39:08
Fy fasen vilken hetta idag,30 grader visa det i bilen att det va ute. Så idag har ac gått i fulla muggar och så har towe vart på dagis en liten stund. Nu har hon bara max 25timmar i veckan på dagiset skönt att mitt schema har ändrats lite nu så man kan få mer tid till familjen på en vardag och även helger då det e 4 veckors schema jag går på rullande. Men sen blir det ändrat när  min chef har anställt en som vill jobba bara lite extra helger och kvällar se när det blir ingen bråska då jag trivs och jobba lite senare nu när det är sommar och varmt och sitta i en bil.

Imorse fick jag ett städryck och det behövdes lite med, dammet kommer fort tillbaxs och nu när det är sol ser man allt vart det ligger.
Sen har towe vart på dagis en stund och jag har jobbat mina 8h idag. Vart även 15min övertid.
Skönr det va och komma hem,towe sover som en stock hade somnat pricis innan jag kom hem.
Skönt att det går bra för tommy med towe men inger jag oroar mig heller men barn har ju sina perioder med mamma eller pappa.

Imon blir det försöka ta mig ut en sväng med towe på morgonen,se om det kanse blir väder. Vart där ett antal ggr nu hon gillar verkligen och leka med sina leksaker hink och spade med vattnet och sanden.
Nu kanse vattnet har börjat bli lite varmare så kanse kan bli ett morgon dopp,vem vet:)

Hej svejs ska ta och sussa kudde snart

Jo vill berätta en sak till överlycklig över att facket fick ärendet med min gamla chef och vi vann:)
10500:- kr in på kontot det tackar man för +att man fick lönen på nya jobbet så denna månad blir en extra bra månad:)
Weii så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback