Torsdag

2011-06-30 @ 23:09:41
Yttligare lugn dag med jobbet men vart lite mer matkörningar tack och lov:) Fick förfrågan om att jobba i gotland 1månad se hur det blir med den saken skulle sitta fint med lite extrapengar dessutom se annan miljö men vill ju va i sommar med min familj om man inte får med dem så klart skulle det inte va helt fel:)

Annars har jag gått och letat efter löpband som man kan jogga på men alla billiga varianter är för att gå på så ne då skippa vi det men idag hade jag sån tur att jag prata med en collega, hans kompis hade en till salu så den köpte jag:) Dessutom fick jag med en till träningsgrej på köpet som man sätt på tv så den va bra för lår,ben och rumpa mer.
Men först och främst har jag haft sån energikick så tror löpningen kommer bli susen för mig!! Se hur träningmotiveringen sitter i, brukar oftast va jätte motiverad nån månad sen läggs det av med det återstår och se.



Idag nu på kvällen när jag kom hem så va towe vaken vart lite och äta sen så puzzla vi och nu kan hon 12 bitars puzzel, så det går framåt.
Sen har jag börjat förklara mer att kolla efter färger som passar ihop så då brukar hon förstå hur det ska sitta mer.
Sen skulle hon göras i ordning för sängen och så fick hon välja en bok så vart petsson och findus till kvällssaga. Sen vart det lite lugn barnmusik. Har en skiva som spelat för henne sen hon va bebis så hon kände igen det. Hon somna innan första låten hade spelats klart så hon va riktigt trött men gått riktigt bra och nattat henne nu om nätterna utan protester eller spring upp och ner i sängen.

Nu märks det att det börjat bli sommar, småkryp och flugor har kommit fram mer ush hatar de och specielt tveskärtar som dyker upp bara så där. Har dåliga minnen sen jag va liten av dem då man råka få en i frukosten i filen och råka äta en. ush...  Så dem vill man slippa!!


Imorgon är det fredag skönt sista passet inna helg sen är jag ledig 4 dagar så underbart.

Fasen vad jag är glad och älskar min underbara familj<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback