Studentvecka

2011-06-08 @ 08:50:56
Det är 6år sen man tog studenten skit det va då evigheter vad har man hunnit göra på de 6 åren.
Man ser ungdomar ha sina studenmösserman kommer ihåg hur det va den dagen för en annan med.
På fredag ska vi fira jonna som tar studenten:) Ska bli riktigt kul.

När jag tog studenten så sökte jag jobb på en förskola som jag hade praktiserat på och sluta med att jag fick timvik och timvik gick till schemalagd tjänst tillslut. Jag flytta så fort jag kunde och min första lägenhet vart på väster en tvåa. 
Skaffa en schäfer valp som vart upp till 8 mån sen kunde jag inte ha honom kvar då tog mitt jobb förmycket tid så då fick han komma till en annan familj. Men nu vet jag att han har det bra han hamna hos en barnfamilj ute på landet.

Sen under de här åren träffa jag tommy som jag fick även en liten dotter,nu är hon 2 år och 3mån.

Sen har man vart om bra och dåliga stunden man har mist vänner/släktingar och även fått nya vänner och släktingar.
Men det är sånt som tillhör livet och jag säger hellre få vänner och släkt som är bra för mig som får mig och må bra än att ha stor släkt eller kompiskrets som inte är bra för en och tar bara massa energi.
Jag är nöjd över mitt liv kan inte ha det mycket bättre har min familj<3, jobb som kommer bli fast jobb i höst:)
Bra vänner och släkt.

Ne nu blir det att fixa lite här hemma innan jobbet och dagislämning.
hej svejs







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback