Studenten-Fredag

2011-06-11 @ 15:56:31
En inpulsiv fredag kan man säga för det mesta:)
Vart och fira jonna och sara som tog studenten grattis!!
Därefter så sluta kvällen med att jag skulle dricka hos laila med kusiner och massa annat folk,sluta riktigt bra den kvällen. Mycket dans och snack med de flesta och så hamna vi även på harrys som va evigheter sen man festa.
    

På natten åkte jag hem med taxi till skänninge och spendera med min älskling<3 Va så mysigt vakna upp med honom och känna att man fått sova ut och dessutom klarat mig undan bakis dagen:) Men väldigt trött...
Här hemma har vi unnat oss med pizza och film. Snart kommer towe hem från mormor våran tös saknar henne så. Sen ska jag åka och hämta min bil i motala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback