Soligt och snorigt

2011-06-13 @ 09:03:42
Ögon och näsa rinner på en snabbt med pollen tablett i en så man orkar med all pollen men tror jag reagerar för nåt mer än bara pollen men kan inte komma på vad det är. Towe fick sin medicin med imorse då hon har sin pollen allergi med sen är hon är hostig att det alldrig ger sig med hostan.

Igår fick jg ett ryck att åka till smultronstället och även jenny hängde med dig.
Va för stora glassar så man orka inte äta upp hela men minnesvärt va det:)
 Båtar åkte det vid slussen va kul och se. Towe väntar på att få sin glass

 Men till sist fick hon sin glass:)

 Ohhh så kom våra glassar,damm va inte lite stora:P

Efter glassen så ville towe sitta i vagnen och vi gick en sväng mot stan som va helt stängt med riktigt mysigt gå där. Vi fann en fontän och towe skena upp direkt ur vagnen och det va ju höjdpunkten då det va vatten och leka med.



 Mamma(jag) och towe

 Towe hade jätte roligt

 yeee!!

Efter leket så forsatte vi mot hamnen och där fynda jag lite smycken och hårsnoddar för 50:- då det va outlet på smycken vilket man köpte från 5:- upp till 50:- smycken och snoddar m.m.
Sen köpte jag på mig strumpor 10par för 100:- för hinner nog inte gå på vätternrundan på fredag och är akut behov av strumpor. Sen hitta jag även boxertrosor 3st för 100:- utan några sömmar one sitz så sköna...

När vi åkte hemåt lämna vi av jenny i linköping sen åkte jag och towe till skänninge och där möte vi upp tommy som vi skulle köra till motala då han köpt sig en volvo combi skit billigt så den ska han byta lite saker från sin volvo till den så blir det toppen. Inte det snyggaste i lacken nu men vi har ju bilarna bara för att köra:)

Ne nu blir det göra sig ordning sen blir det lämna towe på dagis sen ska jag åka till till jobbet. Se om det rör på sig mer med maten nu när folk börjat med sommarlov och slutat skolan.
Annars brukar måndagar va rätt sega men då får man jobba mer med taxin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback