Skattepengar

2011-06-09 @ 09:26:15
Då har det rullat in skattepengar in på kontot både för mig och tommy:)
Sen fick man även utbetalt föräldrapenning så det va gött med extra pengar sen nästa vecka är det facket möte med min gamla chef så då kommer han få betala tillbaxs hoppas jag då det fattades pengar för både mig och lina från föregående löner.

Men som tur har man nu en bra chef som ger en bra lön inget strul än och inget srul lär det heller bli.
Fick igår en körning till norrköping det va som attans vilken tur man hade:) Så kanse får hämta honom på fredag morgon med. Se om han hör av sig idag om ha ska ha taxi imon. Han verka väldigt nöjd över körning tog mig i handen och tacka så mycket.
Så då vet man att man gjort det bra ifrån sig:)
Fick stor beröm även av chefen hamna högt upp i listan sa han.

Ne nu blir det och göra sig ordning och hänga upp lite tvätt innan det dags och dra till jobbet.Se om man blir ledig imon hela dan eller o det blir och jobba den lille körningen från norrköping till flyget i linköping.
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback