Bloggar

2011-06-26 @ 09:54:57
Många som har kvar sina vanliga bloggar eller avslutar de och börjar på någon ny för att de vill att få ska läsa de men inte vissa personer eller så sätter de lösen på dem för at det ska bli mer privata.
Själv så bloggar jag för att det är kul,sen kan man själv gå tillbaxs och läsa det man skrivit och så ser man vad som har hänt under månader-åren.
Sen har jag inget imot om folk läser min då den är tillgänlig för alla.
Men hatar folk som tar för givet saker som man skriver att det e pga av en sak man gör en annan sak.
Man har väll få rätt och leva sina egna liv hur man vill och byta bilar,boende,jobb m.m. pga av att det ska bli bättre för mig och min familj.

Idag hade jag tänkt och berätta om mig själv hur mitt liv ser ut.

Jag är en tjej på 24år som bor med min sambo tommy(24år).
2009 27februari föddes en liten dotter vid namn av towe.
Vi bor i skänninge, inget vi tänkt bo för alltid i men det duger för tillfälligt. Själv skulle jag vilja bo i mantorp eller ute på landet men inte allt för långt ifrån mitt jobb.

Vi bådde jobbar och själv har jag jobb som taxichafför och bud på resturangmat i linköping.
Trivs jätte bra och kan inte ha bättre chef:)
Min sambo jobbar på bt men fick enkligen sin vilja igenom att byta ställe på bt och jobba på  som han frågat om nu i snart 2 år tror jag. Men nu efter sommarn får ha byta skönt för omväxlingt skull för honom.

Eftersom vi har två jobb och bor ute i skänninge har vi behov av 2 bilar men just nu äger vi 3 st men ska väll bara ha 2 är tanken men i sommar ska det ändras lite med den ena bilen så sen är det väll bara sälja iväg den ena volvon. Min bil funkar jätte bra och billig drift gemför golfen jag hade innan. Men beror nog på lite hur man kör med:P
Men jag köpte ju skodan pga av 5 dörrer och det är så skönt med det slippa knöla varje gång med bagage och towe och om någon åker med.


Ne nu blir det och se vad som ska hittas på idag..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback