Sömtuta

2011-07-16 @ 10:10:42
Towe sov till halv tio och sen beslöt jag mig för att väcka henne våran lille sömntuta:)
Kan ju inte sova bort hela dagen. Tommy va uppe med tuppen och själv så sov jag till 9 sen kunde jag inte sova längre. Jäkla grannar som har barn på kvällar som springer och hoppar på 3e våningen som hörs ner till oss som bor på 2a våningen.
Men de har väll sommarlov så de får väll va uppe för deras föräldrar.

Idag blir det jobba 12-20, igår jobba jag över till 20:15 då det vart akut få bort lite matbeställningar så tyckte jag att jag kunde hjälpa till.Sen va jag en sväng hos jenny och gutav igår man får passa på när tillfälligheter ges.

Nu har tommy fått på sina högtalare på bilen,fäljar och sportratten. Så mycket snyggare:)

Ser ut oc bli regning dag åter igen men mycket svalare att åka bil så det e väll ett plus.

Dag 3 e jag inne nu på igår som jag åt mat vart kycklingsalladnär jag kom hem annars har det vart pulver hela dan. Känner att det mättar nu lite mer och magen e inte lika svulten när man kommer hem och svullen.
Så nu blir det forsätta på 3:e dagen. Det ska fasen i mig gå!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback