RIP

2011-07-24 @ 09:26:18
Min golf jag sålde fick jag veta att den hamna på skroten då en kört av vägen med den så det gick inte och fixa den. Va lite synd,men men sånt som händer.

Igår åkte vi alla tre till mormor ute i nykyrka, tommy fik på sänkningssatsen där bak så nu är det bara där fram det ska bytas idag.


Towe bada igår hos mormor i lille båten vi hade. Själv passa jag på att tvätta min bil första gången.
Sen så skulle jag börja damssuga i men då kom regnskuret så va bara hoppa över det.
Sen kolla jag om jag fick ordning på torkarmotorn bak och visa sig va en spricka i en plastgrej i motorn så blir och leta efter en sån.
Men ingen kris då jag knappt användet det.

Towe har fått intresset för smycken och gillar och leka med det om dagarna, kul och se henne göra det:)
Själv har jag inget minne att jag va sån när jag va liten.
 

Annars har vi börjt med klistemärken igen för att uppmuntre med pottan/toan då hon va lite slarvig och orka gå. då hon inte stallde sig och kissa på sig istället. Men nu när klistemärkerna kom så är hon jätte duktig igen och så får hon även en när hon borstar.

Vi va och åt på max i helgen, towe fick hoppa i hoppborg det va jätte kul för henne och fick henne knappt där ifrån:P Så det är ett tips om ni vill aktivera barnen när man äter.


Idag blir det nog och träffa signe och familjen och hitta på nåt med dem, se vad det blir av det. Tommy skulle fixa det sista med sänkningssatsen så då är det bättre att jag försöker hitta på nåt än att va hemma.

Kolla igår på transformers 3, riktigt bra:) Jag och tommy va helt inne i det och kunde knappt sätta på paus för att gå på toa. Då det hände hela tiden massa saker i filmen.

Ne nu blir det göra sig ordning hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback