Post

2011-07-04 @ 21:15:13
Dagen vakna man av att känna att man vill motionera på löpbandet så vart en liten tripp morgon promenad på den. Sen så begav vi oss mot linköping hela familjen för att äta lite lunch ihop sen vart det en sväng till elgiganten.
Dagens inköpt vart.

* väggstativ till tv
* Musse-film
*Bältesskydd nallepuh

Efter att vi kom hem va jag rätt trött men fick mig energi till att orka till väder med towe,emelie och villiam.
Vart lite fika och lek. Skönt och va utemen towe har fått riktigt fobi fö bin när hon ser dem och blir ledsen och håller för öronen. Tror hon vart nämligen stucken här om dan hos mormor när hon sa aj bi. Men själv är jag lika rädd för dem så vi håller oss undan.
   

Vart himla förvånad över att villiam börjat prata så mycket nu, men har ju inte träffat honom så mycket och de små de snappar upp allting. Towe tykte det va kul med villiam de lekte bra ihop och prata med varann

När vi kom hem vart det och titta ihop på lite film, musse filmen som hon fick idag. Vi satt i sacosäcken och trängde oss ihop med va mysigt få tid med mi lille tös.
Dessutom hade vi ju fått post idag nämligen bilderna från fotografen viva hos igår. Gick undan:)
Riktigt härliga kort blir så glad över att se dem.





Ni som vill se fler bilder finns på facebook.
Sen om det finns intresse att fixa homeparty så ska man fixa en lokal och lite folk. kostar 100:- så får man bilder på skiva sen får man beställa efterhand det man vill ha på bild. Så om intresse finns så hör av er.

Ne nu blir det fixa ihop lite kvitton här hemma med jobbet sen slappa resten av kvällen.
Fasen va min dag har vart toppen bra idag, älskar min underbara familj<3
Sen gjorde tommy en underbar grej idag som lätta för oss en del, min bejb han kan allt den där karl:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback