Myspys

2011-07-20 @ 09:53:54

Hela familjen i sängen med frukost på sängen inte illa det:)
Titta på film med towe i sovrummet i sängen och så fixa jag lite frukost till oss alla så va så mysigt bara va.
Snart ska man åka och jobba och towe tittar på små ernstein och helt inne i vad de säger och härmar en del vad de ber att man ska göra och så frågar de ibland va det är för djur, det kan hon.

Sen har hon börjat säga en mening ofta till oss:
Va gör du mamma, va gör du pappa

Så roligt och höra det,men så förklarar man vad man gör. Sen imorse kom hon och gav mig pussar och sa min mamma, vakna mamma

Tommy kom och skulle kramas med mig men då vart towe lite svartsjuk och krama mig och sa: min mamma
go våran lille tös är<3

Ne nu måste jag göra mig ordning för jobbet, hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback