Motala-Föräldraträff

2011-07-05 @ 08:25:39

1a föräldraträffen kunde jag inte gå på så ordna 2a föräldraträffen i motala idag.
Vart riktigt förvånad att det är såmånga som kan komma bara vädret håller i sig.
Så idag blir det åka dit och nu på fm ska vi åka och hälsa på laila.
Se om hon har en borr och låna ut för skulle vilja få upp tv:n på väggen med,annars väntar vi till helgen.

Köpte slutet av maj en bh på kappahl men suck redan trasig,det ska väll hålla? så ska ringa och se om jag får lämna tillbaxs den och få en ny. Ingen lust och behöva köpa en ny efter 2 månader.
Dålig kvalite må jag säga.

Tänkte berätta även att towe är  så rolig oh hittar på nya ord s igå fråga vi henne vad tommy heter då svara hon med att ha heter tommy tupp.
Va? vart har du fått det ifrån... Så då gick hon och sa tommy tupp hela tiden till tommy och tyckte det va jätte roligt.

Sen här om dan sa hon lyssna kabakobo och jag kunde inte komma på vad hon mena men sen dök rihanna upp låten sm så där sjunger de nana come on och då börja hon sjunga med och de va ju det. Kan då inte hålla mig för garv när hon sjunger den:p

Sen har hon börjat fråga mycket:

mamma var är du?
Va gör du mamma?
Här är jag mamma

Så det e roligt nu när hon pratar mer och ska förklara.

Ne nu ska jag ta och göra oss ordning för motala:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback