Linköping

2011-07-08 @ 08:31:19
Boendet gör mig tokig och bo i skänninge får verkligen inget ut av att bo här känns det som, pendlar varje dag som tar tid och tänker allt mer och mer och flytta inåt mot linköping då jag har jobbet där.
Återstår och se....

Tänker ofta på vissa personer varför de bara förvinner ur mitt liv, vissa har valt det själva, vissar har jag valt och inte höra mig av mig till. Men ibland kan det kännas som det är mitt fel alltid för en viss person gjorde en sak och försvann hastigt ur mitt liv men vet att det va hans vilja,tyvärr.
Kan tänker ofta hur jag kunnat göra den dagen annorlunda för att den personen skulle levt.
Mår riktigt dåligt vissa dagar pga av det här. En annan person som va med den här dan med mig när det hände kände honom väl oxå, hoppas hon har kunnat gått vidare iallafall då jag kan tänka mig hur jobbigt det va för henne den dagen och framåt.

Ne nu måste jag göra mig ordning ska ta och åka till mormor en sväng innan jobbet.

Funderar här hemma så det knakar om man skulle våga ta chansen och se vad som händer....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback