Godmorgon

2011-07-12 @ 09:18:05
Morgonväckningen vart av towe då hon åla sig över mig för att man skulle vakna:P
Så va bara gå upp och desstom drack towe mycket igår så va bara skynda sig till toan. Tänkte börja sätta henne mer på toan nu än pottan eftersom det funkar med den med. Hon är så duktigt våran tös och så har hon blivit jätte duktigt på att säga till när hon ska kissa. Hos farmor sa hon till när hon ville kissa och gick jätte bra och kissa ute. Inget hon är rädd för.

Förra veckan hitta jag jätte billiga klädpaket på tradera så tänkte att man kunde buda bara för skojs skull om man vann de för 1 kr och sicken tur det gjorde man ju:)
 denna vann jag för 1 kr:- ingen frakt då de bor i linköping

5 tröjor för 11:- 1:- nattlinne
5 tröjor 1:-
 2 linne för 5:-

Sen fick jag samfraktning så vart 102 kr för alla de där tröjor och linnen och pyjamas är ju då ingeting.
98/104 tog jag i stl då hon börjar gå allt mer och mer bara till stl. 98 uppåt.
Allt beror ju på lite vart man köper kläder med stl.


Idag läste jag corren att en man blivit anhållen då han haft sex med barn 5 år och nån mer ålder, Hur kan man göra åt så fruktansvärt?
Om de hade vart hans barn som vart utsatta skulle han väll tänka att den idioten skulle bara dö.
Ush lider verkligen med barnen de kommer alltid få bära med sig det där.

Ne nu ska jag ta och göra mig ordning. hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback