Friday:)

2011-07-15 @ 09:31:20

Då har man beställt en tid men lille bilen till bil däcks center för en lite koll då jag tror ett bromrör ska bytas.

Annars så  igår bestämde jag mig för att ta tag i godis,läsk ätandet. Kan inte gå och köpa milkshake,godis,korv med bröd m.m. varje dag. Så igår va första dagen
Börjat med shake för att fylla upp mina h som jag inte äter på på jobbet det gör att jag inte vräker mig i massa mat hemma sen när man kommer hem och massa onyttigt som tilltugg på jobbet.

1 Dagen

Så sugen på allting direkt när man vet att man bantar haft så svårt o låta bli dricka just kolsyrat men får ju dricka loka annars.
Så igår såg mat schema ut såhär:

11:00 Mat hemma 1 por
14:30 Smootie shake
18.00 Shake
21.00 Mat kött,pasta lite och sen grönsaker


2 dagen

8:00 Shake
 Sen blir det kl 12 ta en shake till kör regelbundet nu för har haft så svårt och ha regelbunden mat man går och småäter hela tiden inte bra det. Så nu kör vi det här så länge tålamodet orkar:)

Idag säljer tommy sin volvo 240 med:) Sen ska det köpas sänkningssatts till combin,underbart:)
Sen ska jag idag till mds köpa en grej till hans högtalare så de sitter bättre i combin.
Så här sker det lite saker. Towe har börja smyga sig in på nätterna till oss utan att vi märker men sen när jag vaknar efter ett tag av att hon breder ut sig så brukar jag bära in henne.

Ne nu blir det göra sig klar för jobb hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback