drömmer vidare..

2011-07-31 @ 08:40:50
Drömmer varje natt när  jag ska sova. Jag kommer ihåg att inatt drömde jag om massa frukter jag kände lukten på det så himla gott. Sen gick jag och leta efter batterier till en liten kamera som min kusin skulle ha.Sen kolla jag även på barnkläder i drömmen allt va rosa och lilla och va inget jag vill ha. Fanns bara massa stickade mössor.

Jag har läst lite på drömtydning att färger är tolken att de visar sina känslor.
Sen så batterierna om de va låga så kan de betyda hälsoproblem.
Så det hoppas jag verkligen inte att det blir, drömde bara att de skuille bytas ut så de va princip döda.
Men men inget och gå och haka sig upp på.


Va kul att det kommit in så många nya medlemmar på föräldraforumet och även köp och sälj sidan.
Det är föräldraträff i valla imon hade tänkt och gå men åker ju på att jobba nog imon eftersom jag tagit ledigt torsdag när skänninge marken är.

Veckan som kommer:
Måndag: Ev jobb
Tisdag:ledig
onsdag: 11,30-19,30
torsdag: Ledig Skänninge marken
fredag: 11,30-19,30
Lördag: 12-20
Söndag: 12-20


Älskar mina hjärtan här hemma de är mitt finaste<3
Haft riktigt kanon bra helg och inte är då helgen slut än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback