Bilfix

2011-07-28 @ 21:48:30
Tommy har fixat det sista med sänkningssatsen men vart en del annat bytt på vägen men e ju bra det:)
Har tagit några dagar med bilfixandet men idag vart det klart.
Själv har jag jobbat och längtar verkligen till helgen sen blir det en kanon bra vecka nästa vecka då jag jobbar varannan dag nästan och även helgen.
Men får många lediga dagar njuta med familjen och så är ju skänninge marken på onsdag och torsdag så torsdag får man gå på det med lille towe.
Tommy är inte så mycket för marken så blir nog att gå med nån av kusinerna.

Här hemma lagas det lasange så himla gott det ska bli, va länge sen.
Annars har man själv haft ont i ryggen som bara den till och från men det går nog över snart.
Nu är det inte långt kvar tills towe ska på bvc för 2 ½ års kontroll, ska bli kul och se hur mycket hon växt.
Sen ska man själv till vårdcentralen nästa månad då jag haft ofta kramp i handen då man inte är van att köra så ska få bra tips på att köra på bra sätt,inte bra att köra samma stil hela tiden man måste variera.

Ne nu blir det slappa framför nån film,har fått hem lite filmer som verka bra.
hej svejs<3 Fasen så bra humör jag är på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback