Äventyr

2011-08-01 @ 00:11:26
Idag kände jag mig inte riktigt för att åka iväg men det vart då inte flygvapenmuseumet utan vi far till börlyckegård. Det va då mysigt och gå i lantlig miljö och njuta av god fika som va hemmagjord. Vart blåbär/jorgubbs paj med glass. Mums:)

Vi hade med oss morötter till djuren de som tyckte bäst om de va kaninerna. Towe sprang omkring efter hönsen när vi skulle fika men de kom under vårat bort då de sprang fritt, det va jätte kul tyckte towe.
Va ju en bit och åka dit men det va värt det mycket trevligare ställe än valla.
Vi betala 20:- /person för att få liten rundtur sen fick vi gå hur mycket vi ville omkring och klappa och se djuren.

       

Uppskattad verkligen av oss alla tre denna lille trippen hit. Towe ville knappt åka hem och prata i bilen om djuren så vi sa att vi får åka dit en annan dag eller ta en liten tripp nästa år.

När vi kom hem vart det en sväng med towe till väder då det va så varmt.
Towe ville få med mig och bada hela tiden men själv tyckte jag det va lite för kallt för min del.
 

Nu på kvällen vart den en förrådsstädning och nu kommer man in där iallafall:) Sen är det otroligt mycket barnkläder till tjej som jag ska bli av med se om nån vill ha de eller om det blir och skänka bort det. Orka sälja iväg det.
Sen så va det dags och se vad man hade för kul i förrådet och towe hjälpte till en del:P Men det va bara roligt:)
Nu på kvällen blir det glo på film med älsklingen<3 Sen sussa kudde så man orkar jobba imon.
natti natti





Kommentarer

Postat av: Signe

kul att ni gillade det! nästa år kanske vi kan åka dit ihop! =)

2011-08-01 @ 20:53:57
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback