Vår?

2011-01-10 @ 13:25:00
Här smälter snön lite för varje dag håller det på att bli vår då gräset syns?
Kommer någon snöfall säkert igen.. Men det återstår och se.

Idag har det vart händelserik dag, dagen börja med att towe lämnades till dagis, fick väcka henne på morgonen och hon säger malte. Undra om hon drömt om malte eller om han skulle va på dagis?
Åkte och hämta tommys mamma som ville hänga med.
Sen åkte vi till linköping för att hämta mina jobb byxor till taxi så nu har man alla kläder där. Därefter så åkte vi till kontoret där jag prata med nya chefen, mycket bra chef som vill att jag åker med mer för att lära mig och sen att jag får ta den tid jag behöver säger han, det känns skit bra:) Han säge att plugga bara på karta då lär man sig inte så mycket.

Sen åkte vi till clase olsson för att lämna tillbaxs en laptop fläkt som inte funka.
Sen vart det maxi för att handla lite mat hem. Klockan vart 12 innan man va hemma så ingde farmor och prata med henne en stund sen va det bara sätta sig med alla kartor jag fått tag i idag i linköping på info tavlorna i stan.

Jo förresten är vi va på maxi idag så skulle jag åka och parkera och ser en bil som backar ut och där efter backar en till ut och backar förståss på bilen. Smart smart.. Vart en buckla på de bilen men han slapp undan och betala sa han. Men vilken gubbe som inte kollar bak när man backar. man missar ju inte en stor bil som en buss. Men det gjorde han.

Ne nu ska jag sätta mi kartorna sen försöka få tag i min handläggare på ams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback