Träning

2011-01-02 @ 09:53:27
2a dagen: Nu är jag inne på att köra träning med min platta man vrider sig genom och stå på dem skit bra träning för magen. Jag har kört nu 500 st igår och idag hur länge tror du man står ut med det. :) Man brukar ju tröttna efter ett tag eller råka glömma en gång så då e det kört och man blir så himla lat.

I helgen har jag vart lat med att inte plugga nån karta illa av mig måste fan få lusten till det snart. Imorgon ska tommy besikta volvon se om den går igenom det hoppas jag:) Sen där efter så blir det och dra till motala då mormor skulle ha towe över natten då vi behöver lite avlastning med sömnen vi inte fått på ett tag nu ordenkligt. Sen så ska mormor iväg på thailand resa och va borta i 3 v så hon vill ju se towe nåt innan hon åker.

Nästa vecka har tommy tagit pappaledigt så towe slipper gå på bjälbo dagis som är öppet nu denna vecka som kommer. Så bökigt med att ta med vagn,kläder o blöjor dit när man har allt sånt på andra dagiset.
Vi har även börjat försöka med potträning här hemma går inte så himla bra men hon vill ju ha trosor.
Några tips på det?

Kommentarer

Postat av: Signe

äter hon fortfarande på natten? får hon ngt att äta strax innan hon går o sover? kram

2011-01-02 @ 16:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback