Taxi

2011-01-20 @ 18:01:03
Fasen va kul fått köra idag taxi igen med chefen:)
Fick köra sjäv och åka till ställen va ju riktigt nice men lite hjälp. Sen fick jag även köra en körning själv utan chefen så nervöst men det gick ju kanon bra.

Imorgon blir det plugg dag med karoline se hur det går hur mycket kunskap vi har:P
Ska även hämta ett papper uppe på kontoret med alla dagcenter och skolor m.m. Måste ju kunna det när jag har uppkörning.

Idag vart det en liten hamburgare när jag kom hem orka inte äta nåt riktig stor middag, har även inte vart hungrig på hela dan men imon blir det ju 2a dagen så då får vi se då om det ändrar sig nåt.
Ne ska ta det lugnt idag vila och plugga på gatorna vi åkte idag.


Kommentarer

Postat av: Karin

Vad är det för taxibolag? Håll utkik efter en röd liten skåpbil med en fruktkorg på, det kan va jag :)

2011-01-20 @ 19:09:59
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback