Söndag

2011-01-30 @ 10:06:51

Dagen börja med att försöka hitta lite i förrådet och rensa lite men fasen va saker man har och inte hittar man det man ska ha. Så måste ta och rensa lite där.
Idag har den där lustiga känslan med magen försvunnit att det känndes konstigt och inåt. Så himla skönt och så mår jag som vanligt. Vakna idag vid halv nio när towe kom in till oss och väckte mig. Lustigt alltid att det ska va mamma de kommer först till och väcker.

Idag blir det försöka tvätta upp tvätten som väntat på mig hela helgen så himla tråkigt men e ju inte så svårt bara slänga in i maskin och vänta. Det jobbiga är ju att hänga upp sen när det är blött.
Igår kolla jag igenom lite skolor och dagcenter på listan jag hade som jag måste lära mig. Tänkte ta och forsätta lite mer med det idag va ju inte så himla svårt när man väll sätter sig med det.

Imorgon blir det åka taxi med chefen,se om man får köra eller sitta brevid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback