Slim Forte

2011-01-19 @ 19:38:10

Hej här kommer min blogg som börjar även om bloggande med att gå ner i vikt, ska se om det funkar. Kan va nåt för er som försöker gå ner i vikt eller vill följa och se om det funkar.

För dig med kraftig övervikt 15kg och uppåt.
Bantnings kapsel tar hand om dessa envisa och oönskade kilon på nolltid. Med bara en kapsel per dag, kan du äntligen förlora vikt snabbt och effektivt. Det bästa är att bantnings kapseln inte orsakar viktåtergång.

Slim Forte Double Power Bantnings kapseln är tillverkad av olika örtextrakt som hjälper dig att lösa upp och bli av med övervikten. Det är säkert och har inte några kända biverkningar.

Huvudingredienser:
Naturlig (naturläkemedel) aptit-suppressant: Sweet potatisfiber, Cyamopsis Gum pulver, Amorphophallus konjak (utdrag från Giant Arum och jordärtskockor) och Alfalfa. Vegetation material (utdrag) som minskar vår kroppsfett: Tuckahoe, Kola, Guttiferae växt, Coleus Scutellarioides, Guarana, Marumi Kumquat och Trigonella Foenumm .

Fördelar:
Förbättrar ämnesomsättningen, öka konsumtionen av energi. Förlora och hålla den borta. Den är säker och fri från biverkningar, ingen diarré.

Bruksanvisning:
1 kapsel per dag före eller efter frukost.




Min första dag börjar imorgon med detta piller, kommer skriva pricis hur jag äter, motion, min livstil så ni vet om det funkar. Kan berätta att jag är en tjej som inte motionerar så mycket men får mina sug att ut och promenera ibland men inte i detta väder. Jag gick upp i vikt när jag träffa min sambo som gjorde att vi åt som vi ville och har pendlat med min vikt till och från då jag även har vart gravid, gått på pulvet o viktminskningstabletter. Men nu ska jag ge det en chans till att gå ner i vikt o se om denna tablett hjälper nåt.
Dag 1 börjar imorgon. Vill ni se köpa dessa tabletter så bara namnge mig som bloggare och så går ni in på http://www.vippon.com

30 dagar kommer tabletterna hållas på att ta.


Kommentarer

Postat av: sara

du bantar mycket upp o ner! gör som mig skit i vad du äter haha:P

2011-01-19 @ 20:42:04
URL: http://kimsolinneasmamma.blogspot.com/

Postat av: Hanna

skulle jag skita i vad man äter skulle jag väga snart 100 pannor.. haha

Inget man vill. O det här testar ju för att det vart gratis för mig så förlorar ju inget på det.

Själv känns det so man e en av dem att det räcker kolla på mat så går man upp i vikt. Men vissa går ju inte huvudtaget ner eller upp eller så ha de jäte lätt för det.

2011-01-19 @ 21:21:59
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback