Plockgodis

2011-01-11 @ 08:30:51
Jag vart himla sugen på godis igår men efter att jag gick förbi godis delen på maxi ser jag en hälla i godis i de som de fattas. Men även står och hon och torkar med en blå disktraska som va lite svart. Ush vart då inte så himla sugen på godis längre. Kan ju ramla i smuts och damm från den där disktrasan i godiset inte så fräsht.



Fick några kommentarer om godiset alltså jag säger inte att jag slutar äta godis bara för det men  va inte så sugen den dagen man såg det.

Kommentarer

Postat av: Vickan

Plockgodis är väl typ det ofräschaste som finns... Men man glömmer bort det ibland mellan gångerna! ;)

2011-01-11 @ 09:37:35
URL: http://victoriabaardh.blogspot.com/

Postat av: sara

lite skit rensar magen, om du skulle fundera på vad pizzabagarna egentligen gör o alla konditorer så skulle du nog aldrig äta en bakelse eller en pizza mer eller gå på resturang! man behöver bakterier o lite skit för att överleva:)

2011-01-11 @ 14:08:34
URL: http://kimsolinneasmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback