Lördag

2011-01-29 @ 11:01:27
Rastlös till 100%.. Visst kan jag sätta mig och plugga gator och dagcenter o skolor men vill göra annat så himla rastlös. Se vad dagen erbjuder!¨

Annars de här tabletterna går jag fortfarande på men fått så himla liten mat lust äter himla lite gemfört mot innan,inget sug heller för choklad,godig sånt som man vart innan ett måste till helgen.
Känns som magen fortfarande kvar men inte midjan uppåt mot brösten. Känns även som magen vill dra sig inåt sån konstig känsla och blir yr till och från så kanse har dåligt blodtryck eller så dricker jag för lite. Får ta och dricka lite mer se om det hjälper.


Kommentarer

Postat av: sara

de är för du äter för lite tro mig jag vet hur de känns va utan mat i 2-3 dagar när jag va sjuk för hade ingen matlust o hade den känslan till slut fick jag sån huvudvärk så jag va tvungen att stå still när jag skulle ställa mig upp o gå de bara dunkade i huvudet ont gjorde de! De är inte bra för kroppen om man känner så så varför plåga kroppen??

2011-01-29 @ 16:09:09
URL: http://kimsolinneasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback