Here we go!!!

2011-01-20 @ 07:28:10

1 Dagen

Godmorgon börjar dagen med att bli väckt av towe av att hon hostar jätte mycket hoppas verkligen inte att hon blir sjuk igen. Så himla jobbigt då man hinner till dagis 1v sen blir hon dålig men nu verkar hostan lugnat ner sig så hoppas det går åt rätt håll.
Tog mitt första piller idag innan frukost och sen fundera jag på vad jag skulle äta till frukost.
Jag är oftast dålig på att äta frukost då jag inte är så sugen på det. Men blir oftast att jag tar en frukt innan jag åker till jobbet- (lär mig nu att få kunna köra taxi/kunna gator i linköping)
Men vart en banan idag och fy fan är verkligen propp mätt så tror att pillret ska göra så att man får mindre intag nog. Men får se hur dagen blir om jag blir jätte hungrig eller om jag får några biverkningar eller nåt.
Men uppdaterar sen på kvällen.



Kommentarer

Postat av: sara

usch kan piller verkligen vara gott? skulle dö om jag åt sånt!

2011-01-20 @ 15:01:55
URL: http://kimsolinneasmamma.blogspot.com/

Postat av: Hanna

det smakar ju inget

2011-01-20 @ 17:55:03
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback