Helg

2011-01-28 @ 21:38:58
Dagen börja redan kl 5 imorse med att towe ville ha frukost, va bara att ge henne lite mjölk och smörgås så somna hon om. Tyckte hon skulle få i sig lite då hon vart så dålig på att äta och sen att hon spydde igår.
Vakna sen vid 8 och då va det full rulle på towe och rastlös verka hon va. Towe och jag skulle åka och handla på ica och syrran hängde med även dit. Vart lite och handla och lätt mat när vi kom hem korv med bröd. Men själv va jag inte så hungrig så skippa det och va sugen på att baka äppelmuffins. Så vart och baka med towe en stund sen tappa man suget. Det är då inte min grej och baka.

Idag har dagen vart lugn, har även tvättat en del då towe och tommy spytt och ville även byta sängkläder så man inte får massa baskilusker på sig och blir sjuk.
Hade lite ont i halsen imorse och va helt död igår och gick och la mig tidigt och trodde jag skulle åka på något men ne då. Så skönt!

Towe har blivit jätte duktig på att säga till när hon ska bajsa, innan sa hon till direkt när hon va klar i blöjan men nu verkar det som hon inte tycker det är så skönt och ha det i blöjan huudtaget och vill bajsa i pottan. Så duktigt av henne. Har varit lite dåliga med potträning nu när hon vart sjuk och bajsat löst går inte ha trosor på henne. Men en ny vecka börjar snart så börjar vi igen om towe e med på noterna. Tar i hennes takt vad hon känner för. Vill att hon ska känna sig bekväm.

Nästa vecka blir det åka taxi måndag med min chef, tisdag fm ska jag och karoline sitta uppe på beställningscentralen och lära oss lite hur det går till där så vi vet hur vi får våra beställningar till bilen.
Sen efter lunch ska jag åka med mokki en som ska ha uppkörningen med mig så åker säkert på att köra nu i veckan, men man lär sig ju en del då:)

Ne nu blir det slappa framför tv/datorn se vad det blir av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback